هنگام خرید تخت اپیلاسیون به چه نکاتی توجه کنیم؟



هنگام خرید تخت اپیلاسیون به چه نکاتی توجه کنیم؟

درتمامی سالن ها و آرایشگاهها هم برای اینکه مشتری راحتی بیشتری را حس کند و از طرف دیگر آریشگر نیز بتواند با تسط کارش را به نحو احسنت انجام دهد .

برای تاسیس یک آرایشگاه بسته به خدماتی که ارائه میدهید به تجهیزات آرایشگاهی احتیاج دارید.


خرید باکیفیت ترین وسایل به شما کمک میکند که خدمات بهتری نیز به مشتری ارائه دهد وبه طبع آن نیز مشتری هایی زیادی را جذب کنید.


خریدتختاپلاسیون


برای انجام خدمات اپلاسیون باید ابزار وتجهیزات مرتبط با آن را نیز خریداری کنید.


اگرمیخواهید برای سالن خود تجهیزات آرایشگاهی تهیه کنید حتما وسیله ای را انتخاب کنید که در طولانی مدت احساس خستگی نکید و از مهمتراینکه کیفیت مطلوبی داشته باشید تا سالیان سال شما را در سالن همراهی کند .


مواردی را هنگام خرید تخت اپلاسیون باید رعایت کنیم ؟



  • اندازه

  • ارتفاعقابلتنظیم

  • بررسی وزن تخت

  • میزانوزنقابلتحمل

  • ضخامتفومتخت

  • جنس رویی تخت

  • ضمانت


اندازه


برای خرید تخت اپلاسیون اولین ومهترین موردی که باید مد نظر داشته باشید قطعات اندازه تخت است .


اما اندازه تخت باید چقدر باشد؟


هرچقدر تخت بزرگتر و پهن ترباشد، مسلما مشتری هنگام استفاده احساس راحتی بیشتری خواهد داشت .


مورد دیگر که نباید فراموش شود این است که اندازه تخت انتخابی شما باید مناسب برای تمامی افراد ، یعنی چه افراد چاق و چه افراد لاغری هنگام استفاده از آن احساس خوب و راحتی را داشته باشند و بتواند تمامی قسمتهای بدن را پوشش دهد وازطرف دیگر دسترسی فرد اپلاسیون کار به تمامی قسمت های بدن نیز امری مهم است .


تخت های ارگونومیک موجود در بازار دارای پهنایی برابر 70 و یا 100 سانتی متر است که در طولی بین 185 تا 195 سانتی متر تولید میشود. اگر به دنبال خرید تخت هایی هستید که دارای جایگاه صورت هستند، باید به طول تخت 20 سانتیمتر اضافه کنید.


 


ارتفاعقابلتنظیم


دومین مورد حائز اهمیت ارتفاع قابل تنظیم میباشد . تخت هایی که امروزه در بازار تولید میشوند تماما قابلیت حمل را دارند و پایه های آن به راحتی قابل تنظیم میباشند .


 ارتفاع هر تخت بین 60 تا 83 سانتیمتر است که شما میتوانید بسته به قدتان آن را به راحتی تنظیم کنید.


قابلیتتنظیمارتفاعبهدوشکلاست


تخت های آلومینیومی مجهز به تنظیم تلسکوبی ارتفاع میباشد .


در تخت های چوبی از تنظیمات مربوط به پیچ و مهره استفاده میشود .


وزنتخت


اگر جز افرادی هستنید مدام در حال تغییر دکوراسیون آرایشگاه خود، حتما وزن تخت را بررسی کنید ، تا به راحتی بتوانید آن را جا به جا و یا حمل کنید.


به طور کلی وزن تخت اپلاسیون بین 12 تا 21 کیلوگرم میباشد .


تختی که وزنی کمتر از 12 کیلو دارند و سبک هستند  معمولا از جنس آلومینیوم ساخته میشود که از کیفیت خوبی ندارند و اصلا با دوام نیستد .


میزانوزنقابلتحمل


قبل از خرید تخت حتما وزن مشتریان خود را در نظر بگیرید ،  وزن تحملی برای هر تخت ده برابر وزن خودش است. پس تختهای سبک به هیچ عنوان کیفیت مطلوبی ندارند .


ضخامتفومتخت


فوم تخت که جز ظاهر تخت محسوب میشود  هم روی میزان راحتی کاربر و هم ظاهر تخت تاثیرگذار است.


طول عمر فوم ها با تراکم آنها سنجیده میشوند این بدین معناست که هرچه تراکم این فوم بیشتر باشد، مسلما طول عمر آن نیز بیشتر خواهد بود .


چطور ضخامت فوم را تست کنیم ؟


ضخامت فوم را میتوانید با فشار دادن آن تست کنید .  اگر برای فشاردادن فوم تخت از نیروی زیادی استفاده کردید ، یعنی فوم آن دارای چگالی خوبی میباشد و انتخاب مطمئنی را انجام داده اید .


ضخامت استاندارد برای فوم به کاررفته در تخت اپلاسیون  5 سانتیمتر است که البته شما میتوانید تا مدل های 8 سانتیمتری را نیز پیدا کنید


جنستختاپلاسیون


امروز تخت های زیادی با جنس های متنوع در بازار تولید وبه فروش میرسد و شما میتوانید با توجه به نیاز خود تخت مورد نظر خود را خریداری کنید .


از بین تمامی جنس هایی در بازار برای تولید تخت استفاده میشود چرم بهترین متریال و مناسب ترین انتخاب میباشد که از دوام بسیار بالایی برخوردار است وبعد کثیف شدن به راحتی قابل تمیز شدن است .


ضمانت


اگر میخواهید با خیال راحت و و با اطمینان خرید کنید ، پیشنهاد ما به شما خرید از برندهای معتبر میباشد که برای محصولات خود ضمانت قرار داده اند .


فروش تخت اپلاسیون


فاپکوچر فروشنده تمام تجهیزات آرایشگاهی از جمله تخت اپلاسیون ، تخت زیبایی ، مانیکور ،پدیکور ، انواع صندلی های آرایشگاهی و ... با بالاترین کیفیت وپایین ترین قمیت میباشد و مجموعه ما  5 سال ضمانت برروی تمام محصولات خود دارد که در صورت بروزهر مشکلی در ساختار میتوانید از ضمان نامه مجصول استفاده کنید .


چرا از فاپکو خرید کنیم ؟


فاپکو و بزرگترین تولید کننده تجهیزات آرایشگـاهی در ایران میباشد که بهره گیـری از تکنولوژی و استـاندارد های بیـن المللی و اختـیـار داشتـن پرسنـل متخصـص و با تجربـه سعـی در ارائه محصولاتی با کیفیت و تنـوع گستـرده داشـتـه و توانـسـتـه بـه روز تـریـن مـدل ها را در انواع مختلف با سلیقه هـای گوناگون طـراحی و به اجـرا در آورد هـدف این سـرمـایه گـذاری گسترده افزایش کیفیت محصول ، ارتقاء توانایی طـراحی و کاهش قیمـت تمـام شـده بـا رویکـرد جلب رضایت بیشتر مشتریان اسـت.


شما میتوانید برای خرید و ثبت سفارش با مشاورین ما درهمین زمینه در تماس باشید .


     09121235261


09124855180


09129244347


09129244348


09129244349