تجهیزات آرایشگاهی



تجهیزات آرایشگاهی

تجهیزات آرایشگاهی از جمله محصولاتی مانند صندلی جکی، صندلی برقی، صندلی کوپ، تخت ماساژ، تخت تاتو، تخت زیبایی، تابوره و ترولی گفته می‌شود که در سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


طی ۱۰ سال گذشته باتوجه به روند و رشد سالن های زیبایی در سطح کشور نیاز مبرم به تولید تجهیزات آرایشگاهی درجه یک و با کیفیت کشور از اهمیت بالایی برخورد داشته است
کارخانه جات تجهیزات آرایشگاهی همواره برآن هستند تا محصولاتی ازقبیل (صندلی برقیصندلی جک پدالی و دستیسرشور متحرک و..‌‌.)با کیفیت و درجه یک به مشتریان خود که سالن های زیبایی هستند ارائه دهند ازاین رو خدمات پس از فروش و پشتیبانی اهمیت بالایی برخوردار است
تجهیزات آرایشگاهی فاپکو با بیش از یک دهه فعالیت دراین زمینه تلاش دارد تا محصول با کیفیت و درجه یک رابه سالن های زیبایی شما ارائه دهد
فاپکو با ارائه خدمات پس از فروش ۱۰ساله و گارانتی ۵ ساله نشان دهنده این است که محصولات فاپکو بی شک از کیفیت بالا و درجه یکی برخوردار میباشد
در لاین طراحی دکوراتیو سالنی تا به امروز فعالیت درخشانی دارد که به روز ترین طراحی سالنی و مدرن ترین تجهیزات آرایشگاهی را برخودار است
تجهیزات آرایشگاهی فاپکو علاوه بر ارائه بازارهای داخلی در بازارهای برون مرزی هم چون کشورهای اسپانیا و عراق .عمان درحال فعالیت میباشد
چشم اندازه مدیریت تاپایان سال ۲۰۲۴ یکی از صادرکننده های کشور میباشد.



اما برای راه‌اندازی یک مجموعه سالن زیبایی به چه تجهیزات آرایشگاهی احتیاج دارید؟


بر اساس خدمات آرایشی که سالن زیبایی شما ارائه می‌دهد نیازمند خریداری کردن تجهیزات آرایشی هستید. برای مثال چنانچه شما لاین خدمات ناخن را ارائه می‌دهید، طبیعتا نیاز خواهید داشت تا از میز ناخن و همچنین رینگ لایت، صندلی ناخن کار و یا بابر و یا صندلی تابوره استفاده کنید.


خرید تجهیزات آرایشگاهی به هیچ عنوان هزینه برای سالن شما محسوب نمی‌شود چراکه این تجهیزات چنانچه در کیفیت مرغوب و ضمانت بالا خریداری شوند، سرمایه‌ی کسب و کار شما محسوب می‌شوند.


همچنین تجهیزات آرایشگاهی در اقلام مختلف برای مشتریان عزیز ارائه می‌شوند، از جمله:


صندلی برقی


صندلی برقی از جمله محصولات آرایشگاهی می‌باشد که تمامی سالن‌های زیبایی برای راحتی در ارائه خدمات به مشتریان نیاز دارند از آن استفاده کنند. جنس چرم صندلی برقی تجهیزات آرایشگاهی فاپکو از چرم درجه یک موجود در بازار از جمله لیدرلایف(leather life) ایتالیا می‌باشد. همچنین تمامی موتورهای صندلی های برقی فاپکو از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. صندلی برقی آرایشگاهی فاپکو دارای پنج سال ضمانت بی‌قید و شرط می‌باشد.


از صندلی برقی می‌توان به عنوان صندلی میکاپ، صندلی کاشت مژه و ابرو، صندلی آرایشگاه مردانه و یا صندلی شینیون استفاده کرده.


تا چند درجه صندلی برقی فاپکو، حالت می‌گیرد؟
صندلی‌های برقی فاپکو تا ۱۸۰ درجه حالت می‌گیرند که این موضوع قدرت مانور برای میک‌آپ آرتیست‌ها و آرایشگرها را بیشتر می‌کند.


صندلی کوپ


صندلی کوپ یا به عبارت دیگر صندلی کپ، همان صندلی میک‌آپ می‌باشد که بسیاری از آرایشگرها و سالن‌های آرایشی زنانه، از آن استفاده می‌کند. این صندلی به عنوان صندلی شینیون نیز استفاده می‌شود. صندلی کوپ از جمله‌ی تجهیزات آرایشگاهی بسیار محبوب نزد بسیاری از سالن‌های زیبایی‌ست. تجهیزات آرایشگاهی فاپکو نیز از قوی‌ترین تولیدکنندگان با بالاترین تنوع در تولید صندلی کوپ می‌باشد.


انواع صندلی کوپ:
صندلی کوپ در دو حالت جک، یعنی صندلی کوپ جک دستی و صندلی کوپ جک پدالی تولید می‌شود.


صندلی تابوره


صندلی تابوره یا همان صندلی استاد کار به دلیل کوچک بودن و راحتی در حرکت حین انجام کار بسیار در بین باربرها و استادکارهای سالن‌های آرایشی محبوب می‌باشد. این صندلی همچنین برای سالن‌های ناخن و ناخن‌کارها بسیار کاربردی می‌باشد.


صندلی جکی یا صندلی جک دار


آرایشگرانی که تمایل دارند تا هزینه‌ی کمتری نسبت به صندلی برقی پرداخت کنند می‌توانند از صندلی جکی استفاده کنند، این صندلی در دو نوع صندلی جکی پدالی و صندلی جکی دستی در تجهیزات آرایشگاهی فاپکو تولید و ارائه ‌می‌شود. بدنه‌ی صندلی جکی از جنس فلز و آهن می‌باشد و همچنین رنگ استفاده شده رنگ کوره‌ای می‌باشد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات تجهیزات آرایشگاهی فاپکو در تنوع رنگی بالا مطابق با سلیقه و دکوراسیون سالن زیبایی شما ارائه می‌شود.


تخت ماساژ


وقتی صحبت از تخت زیبایی و یا تخت ماساژ می‌شود، قطعا یکی از تولیدکنندگانی که ذهن شما می‌نشیند، نام فاپکو باشد. چرا که تجهیزات آرایشگاهی فاپکو با تولید و ارائه‌ی یکی از پرفروش‌ترین تخت‌های زیبایی، جایگاه خاصی را در بین مخاطبان به خود اختصاص داده است. تخت‌های ماساژ می‌توانند با بدنه‌ی فلزی و از جنس آهن و با رنگ کوره‌ای یا همچنین با بدنه‌ی به جنس MDF تولید شوند. 


تخت تاتو


تخت تاتو یا تتو همان تخت زیبایی می‌باشد. البته برای انجام تاتو می‌توان از صندلی برقی نیز استفاده کرد. تخت‌های تاتو در سه نوع تخت پایه فلزی، تخت پایه چوبی و تخت ماساژ برقی در تجهیزات آرایشگاهی فاپکو تولید و به بازار ارائه‌ی میشود. 


تخت زیبایی


تخت زیبایی نامی دیگر برای تخت‌های پایه ثابت می‌باشند که همانطور که در بخش تخت تاتو مطرح شد در دو نوع پایه ثابت فلزی و پایه ثابت چوبی (MDF) تولید می‌شود.


میز ناخن


یکی از خدمات بسیار محبوب سالن‌های زیبایی، خدمات ناخن می‌باشد. شما برای راه اندازی بخش خدمات ناخن نیاز دارید از یک میز ناخن و رینگ لایت و صندلی تابوره و یا صندلی استاد کار استفاده کنید.


سرشور و یا صندلی سرشور


مطمئنیم شما نیز مانند رقبای خود نیاز دارید برای مشتریان خود آسایش و راحتی به همراه داشته باشید، چرا که این موضوع به وفاداری مشتریان کمک می‌کند. برای برطرف کردن این نیاز قطعا نیاز دارید از تجهیزاتی در سالن زیبایی خود استفاده کنید که همواره این موضوع را برای شما فراهم سازد. یکی از آن الزامات سرشور آرایشگاهی ‌می‌باشد. سرشور نوعی صندلی آرایشگاهی همراه با کاسه و شیرآلات می‌باشد که با استفاده از آن شما می‌توانید در آسایش کامل مشتری، خدمات مربوط به شست و شوی مو و... را انجام دهید. بدنه‌ی سرشورهای آرایشگاهی فاپکو همگی از فلز و رنگ کوره‌ای می‌باشند. شیرآلات تماما خارجی و وارداتی و از متریال درجه یک استفاده شده است.


صندلی پدیکور


صندلی پدیکور همانطور که نام آن گویای کاربرو فانکشن آن می‌باشد، مربوط به خدمات پدیکور می‌باشد. صندلی پدیکور نیز دارای امکانات متفاوت می‌باشد.


ترولی آرایشگاهی و یا ترولی


با کلیک کردن بر روی هریک از محصولات بالا می‌توانید محصولات تجهیزات آرایشگاهی فاپکو را مشاهده کنید.