10 نکته قبل از افتتاح سالن زیبایی



10 نکته قبل از افتتاح سالن زیبایی

برای بسیاری از متخصصان صنعت زیبایی، داشتن یک سالن رویایی است. اگر مهارت‌های سبک دهی و سرمایه مورد نیاز برای شروع کسب‌وکار خود را دارید، در نیمه راه آنجا هستید. با این حال، درست مانند هر صنعت دیگری، باز کردن کسب‌وکار خود می‌تواند چالش برانگیز باشد، و وظایف و مسئولیت‌های بسیاری برای تکمیل آن وجود دارد.

به این فکر کنید که مهارت‌های زیبایی خود را به آزمایش بگذارید و سالن خود را باز کنید؟ دقت کنید که ابتدا از این ۱۰ نکته متخصص پیروی کنید.

ایجاد یک برنامه کاری
یک برنامه کاری کلید شروع یک سالن است. این برنامه یک نقشه راه برای صاحبان سالن برای پی‌گیری ارائه می‌دهد و به کارآفرینان کمک می‌کند تا همه حوزه‌های کسب‌وکار را در نظر بگیرند. یک برنامه کاری به شما اطمینان می‌دهد که یک معیار برای موفقیت تنظیم کرده‌اید و قبل از اینکه مقدار زیادی از زمان و پول را در یک سالن جدید سرمایه‌گذاری کنید، آن را در نظر بگیرید."

راهی برای بیرون رفتن پیدا کنید
با سالن‌های در هر گوشه، حتی در شهرهای کوچک، ورود به بازار با یک تخصص یا جایگاه خدماتی می‌تواند به طور چشمگیری سر و صدا و مطبوعات را در مورد افتتاح تان افزایش دهد. اکثر سالن‌ها سعی می‌کنند همه را راضی کنند و منوی بالایی از خدمات را ارائه کنند. اما این چیزی برای افتراق شما در بازار نیست. حتی اگر خدمات بسیاری ارائه دهید، ارتقا جایگاه و یا خدمات تخصصی به شما کمک خواهد کرد که نه تنها یک مشتری بسیار وفادار را جذب کنید بلکه [ همچنین ] فورا اعتبار خود را به سالن شما به عنوان متخصص در فضای niche تان قرض دهید " - پاملا Jeschonek، مالک، Everyday esthetics Studio

تحقیق درباره قوانین و مقررات محلی
" تحقیق خود را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که مطابق قوانین و مقررات دولت عمل کرده‌اید. اگر شما باید کمی تنظیمات در برنامه خود به خاطر قوانین و قوانین انجام دهید، خیلی زود انجام دهید تا بتوانید به طور بالقوه مجبور شوید که عملیات خود را بعدا متوقف کنید و یا [ نیاز به پرداخت ] یک جریمه داشته باشید. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و پول می‌شود."

با توزیع‌کننده صحبت کنید
"تام چل"، نویسنده و مشاور تجاری می‌گوید: " با توزیع کنندگان محصولات اصلی مانند Redken، پاول میچل، و غیره تماس بگیرید. برخی از آن‌ها از خدمات پشتیبانی مانند آموزش [ و ] مشاوران به صاحبان سالن و کارکنان خدمات پشتیبانی می‌کنند."

ایجاد یک پایه مشتری
" شماره من - یک نکته برای کارآفرینان مشتاق قبل از باز کردن یک سالن این است که تعدادی از مشتریان حرفه‌ای خود را داشته باشید که سربار شما را پوشش خواهند داد. کارمندان سالون ذهنی مستقل دارند و سعی خواهند کرد که قدرت را به نمایش بگذارند. با یک پایه مشتری قوی از خودتان، شما در موقعیت بهتری برای تماس با عکس‌ها خواهید بود " - ساندرا LaMorgese، سخنران و کارآفرین.

مکان مناسب را انتخاب کنید
جای محکم خود را با پارکینگ پر کنید. اگر به مشتریان برای بازدید از سالن شما مناسب باشید، مشتریان بیشتری خواهید داشت، که به نوبه خود درآمد بیشتری را برای پرداخت وام اولیه خود و به دست آوردن هزینه رشد به آن‌ها می‌دهد " - جیم سالمون، رئیس خدمات تجاری، اتحادیه فدرال اعتباری

بر روی کارکنان خود تمرکز کنید
" من به هر کدام از سالن‌های جدید توصیه می‌کنم که زمان را در آموزش و انگیزه کارکنان سرمایه‌گذاری کنند. اکنون، هر متخصص فنی می‌خواهد حرفه آن‌ها را بداند. با این حال، آن‌ها ممکن است به کمک به فروش و حفظ مشتری نیاز داشته باشند. سالن شما در اطراف متخصصین و متخصصین سبک شما ساخته خواهد شد، به طوری که مطمئن شوید با فروش محصولات و سایر درمان‌ها در سرتاسر برند تفاوت بین موفقیت و شکست وجود دارد. زمان صرف آموزش کارکنان کلیدی خود برای یادگیری این مهارت‌ها و یادگیری نحوه آموزش آن‌ها به کارمندان جدید زمانی که سالون در حال اجرا است، و راهی طولانی برای کمک به عملکرد هموار یک کسب‌وکار موفق خواهد بود - - جنیفر کویین، روابط مشتری و مدیر محتوای وب، Phorest.

به مشتریان خود فکر کنید
" تصویری ایجاد کنید که شما می‌خواهید مشتری چه احساسی داشته باشد، چه چیزی آن‌ها را برای تجربه می‌خواهید و اینکه چه صفاتی را در زمان توصیف تجربه خود مورد استفاده قرار خواهند داد. این کار به توسعه یک نگاه، احساس و جو کمک خواهد کرد."

یک طراح را استخدام کنید
با یک طراح یا برنامه‌ریز فضایی کار کنید تا مطمئن شوید که پتانسیل درآمد شما را به حداکثر می‌رساند. به خاطر داشته باشید که هر لوله‌کشی به آن نیاز دارد و از فضا در وسط سالن با ایستگاه‌های دو طرفه و یا استفاده‌های دیگر استفاده کنید. ابعادی را که برای هر ناحیه دارید بدانید، بنابراین می‌توانید برای تناسب با فضا و یا استفاده از آن، برای تجهیزات سالون خرید کنید. اگر کار ساخت‌وساز مورد نیاز است، سعی کنید درباره هزینه‌های قرارداد اجاره تان مذاکره کنید " - میریام پیکار، مدیر بازاریابی، SalonSmart

شارژ کردن آنچه که ارزش دارید
" بروید و ببینید دیگران چه چیزی را در منطقه خود شارژ می‌کنند، چون شما چیزی در مورد آن‌ها و یا مجموعه مهارت آن‌ها نمی‌دانید. وقتی برای اولین بار در شهری افتتاح شد که most آن ۳۸ دلار بود، ۶۰ دلار به آن‌ها زدم. ۲۵ سال آموزش و آموزش برای رسیدن به اینجا داشتم. برخی از مردم فکر می‌کردند که من دیوانه‌ام و نمی‌توانم آن را بگیرم - نه تنها آن را دریافت کردم، [ اما ] من از آن زمان [ قیمت‌ها را تا ۷۰ دلار بالا بردم و صدور قبض را حفظ کردم. اگر در کاری که می‌کنید عالی باشید، مردم تاوان آن را خواهند پرداخت.